tisdag 22 maj 2018


Igår tipsade Petrusko om att Swedbank gjort så att vi ickekunder kan läsa deras aktieanalyser mm i Aktiellt t o m 18/6 utan att behöva logga in/vara kunder http://petrusko.blogspot.se/2018/05/gratis-analyser-och-info-fran-swedbank.html#comment-form

För att annars komma åt analyserna måste man ha ett värdepapperskonto. Tyvärr har jag inte det hos Swedbank men jag har tjänstepension och något gammalt konto med några ören på. Jag kan därmed logga in i banken men jag kommer inte åt Aktiellt via ”rätt väg” då man tydligen ska gå in via värdepappersikonen, som jag då inte har. 

Det jag kunde göra var att se vad det kostar att ha en ISK hos dem. Funderar på om man kan skaffa ett ISK Bas och sedan strunta i att lägga in pengar för att ändå komma åt analyserna i Aktiellt? Försökte lägga upp en bild på Petruskos sida som visar vad deras ISK har för kostnader/courtage, då det inte gick så kommer den här:




Som ni ser så är minimicourtaget 99 kr i två av ISK-varianterna, den billigare nr 3 kräver 10000 kr om året i courtage för att kosta minst 59 kr/affär.... Ganska dyrt minst sagt för oss som köper aktier varje månad och då lite av varje.

1 kommentar:

  1. Mitt namn är Lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex-man tillbaka med sin magiska och kärleksspell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Drsaguru email på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att åtgärda relationen. och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i din relation.och hans också perfekt i
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 FRUKTER AV WOMBEN
    4 PROMOTION SPELL
    5 SKYDDSPEL
    6 BUSINESS SPELL
    7 bra jobbspel
    8 LOTTERY SPELL och CASE CASE SPELL.

    SvaraRadera